As/Os devoralibros de 1ºB |
A lectura colectiva da obra literaria serviu para profundar en aspectos como:
- A coeducación: deben ser as clases de danza só para rapazas e as de boxeo para rapaces? Desta reflexión saíu unha clase sobre o sexismo na linguaxe, unha redacción titulada Máis alá do azul e o rosa e un obradoiro de Contos de fadas ó revés (para destapar os estereotipos de xénero).
- Os dereitos de traballadores e traballadoras e a súa reivindicación nas folgas.
- A necesidade de ser capaz de mostrar a emocións ou sentimentos: educación emocional.
- Os problemas de saúde na terceira idade (en relación ós olvidos da avoa de Billy) e o respecto ós maiores e a necesidade de aprender das súas experiencias: en relación a isto cada alumno/a realizou un texto titulado: Homenaxe ó meu avó/avoa.
- A homosexualidade e a súa aceptación social. A redacción resultante titulouse: Este corpo non é o meu! Nela o alumnado imaxinaba como cambiaría a súa vida sendo rapaz ou rapaza.
- Carta ó meu futuro fillo/a (baseada na que a nai de Billy lle deixou)
- Soliloquio paterno/materno (inspirada polos pensamentos do pai de Billy)
- Aquelas marabillosas clases (imitando a descrición de na novela se fai das clases de ballet y de boxeo).
Os/as libroadictos de 1ºC |
neste blog algúns dos traballos.
Ningún comentario:
Publicar un comentario